torstai 23. toukokuuta 2013

Kuvauspäivä

Vietettiin eilen hetki minun naapuri puistossa pikku siskon ja hänen kaverinsa kanssa. Minä leikin mallia ja sisko kuvaajaa (harvinaisen huonoa sellaista,olin millon missäkin laidassa kuvaa! :D )
Noh mutta, olen nyt hiukan muokkaillut niitä kuvia jotta niistä näkisi jotain KOSKA otettiin ne vasten aurinkoa tietty!

 tässä ois kuitenkin muutamia,







Kuvaus session jälkeen lähdin kaverin muksun 1v. synttäreille ja koska teen pikkumiehestä Rekkakuskia niin lahjaksi vein Scanian maansiirto rekan,jolla innostuttiin sitten kaikki leikkimään. Etenkin minä ja lapsen isä vaikka lapsi olisi halunnut ehkä mielummin leikkiä itse ja omassa rauhassa! :D Kivat juhlat ja hyvää ruokaa! :) Aika riensi toosi nopeasti,niimpä olin vasta yhdeksän maita kotona.
Tänään puoli yhdeksän sitten lähdin käymään mummon kanssa saaren mökillä viemässä multia ja lannotteita,mummokin heitti talviturkin,noh tosin vaatteet päällä sillä heitti kuperkeikat veneen ja laiturin väliin :D Naurettiin sitten molemmat sille loppu päivä ja harmiteltiin kun ei saatu videolle sitä näkyä. Tosin miinuksena mummon suht uusi Nokia Lumiakin kastui siinä samalla,eikä enää oikein toimi.

Tapahtuma rikas viikko kyllä takana, ei siis voi tietää mitä huominen tuo tullessaa :D Varsinkin kun ystäväni tuli takaisin ulkomaan vaihdolta ja järjestää Home coming- bileet!! Josko muistan ottaa kameran mukaan ja teen teille siitä seuraavan postauksen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti